2014年7月17日 星期四

姊妹「淘」寶啦!

淘寶呢個名真係無改錯,上星期行經尖沙咀細商場見到這件軍綠色上衣$169一件。質料只是普通貨色,覺得唔值! 應該有其他地方可能會賣平3/40蚊,當時我以為自己已經好醒,哼! 點知原來仲有更加平。身邊朋友一向有「淘」衫的習慣,我係唔識玩淘寶個種人,不過都知道係平啲既,只是估唔到差得咁遠! 同一件軍綠背心,香港舖仔賣$169,淘寶只賣$37.4,差4倍有多。好似我呢種唔識淘寶既人就會無端端比高幾倍既價錢買。當時十分慶幸自己無因為一時衝動而比多咁多錢。下次係呢類小舖買衫不坊做多重步驟,「淘」一「淘」有無同款先好扑捶買。

軍綠背心    淘寶$37.4hkd
白色吊帶連身裙      淘寶$73.8hkd
Nike波鞋     CPU$899hkd 




我喜歡買連身裙多過半截裙, 因為連身裙可以單獨着亦可以配搭上身當半截裙着,而半截裙就只有一種用途。