2016年3月20日 星期日

【AM730專欄】新娘減肥大賽

在小店心急減肥的,大部分都是要在一兩年內結婚的準新娘。昨天,就有個匆匆上來的新客Candy,向我訴說她將要面臨的結婚前後三大挑戰:-
()Pre-wedding
Candy
將於五月到京都影pre-wedding。早兩日,她到影樓試衫後便悶悶不樂,因為她試衫時發現自己的肚腩和手臂「拜拜」肉都相當嚴重:「五月就要影pre-wedding,依家我好大壓力,因為啲相會响Big Day嗰日俾所有賓客評頭品足㗎!如果到時仲係咁,就惟有叫攝影師影相時就吓位,然後PS執番瘦佢囉!」
()Big Day
Candy
十月就結婚。結婚當日會穿婚紗在教堂行禮:「喺咁多親戚朋友面前一定唔可以肥㗎!」其實Candy早在年初已到婚紗店試了Big Day用的婚紗,她選了一套近年流行的「魚尾型」低胸婚紗:「試著嘅時候都已經知道好難carry,要有胸、有腰、又要有「Pet」,最重要嘅係唔可以有肚腩,因為著girdle 打底會好礙眼,一定要靠自己!如果有肚腩,人哋重以為妳係奉子成婚㖭!」
()Honeymoon
Candy
計劃結婚後隨即到馬爾代夫honeymoon:「到馬爾代夫honeymoon係一生人一次:陽光、海灘、Bikini,到時真係無得遮。如果到時重係依家咁嘅「水桶」身形同「甲組腳」,咁就真係失禮死未來老公啦!」
「之前去過幾間大型嘅美容中心先至搵到你哋。已經使咗唔少錢!」Candy補充説。「減肥從來都係要靠均衡飲食同運動,纖體療程只係輔助。快啲去見營養師先啦!」我回應説。
大家還記得上年ESD Life旗下的HealthyD與小店合辦的「營人生活體驗旅程」當中的減肥比賽嗎?參賽者透過參加小店免費提供的INS Theory瘦身課程,學習注意均衡飲食和運動,再在網上分享參加過程和感受,並與網友討論減肥心得,藉此提高市民對均衡飲食和運動的興趣。記得當時比賽反應空前熱烈,傳媒亦爭相報道!
今年,小店特別為了像Candy一樣心急減肥的準新娘舉辦了一個新娘減肥比賽。大會會選出幾位準新娘免費參加為期一個月的INS Theory瘦身課程,課程內容包括見營養師、跳舞課堂、營養飯盒及纖體療程。大會會以參賽者一個月內所減得的磅數、脂肪率及其他表現評分。勝出者可免費獲得雙人首爾來回機票,與未來老公蜜月旅行!
有興趣參加的準新娘可以參考以下連結(截止日期為三月二十五日)
【新娘ins減肥比賽】──贏取首爾機票
http://prettyfond.com.hk/other-news
重溫與ESD Life 合辦的「營人生活體驗旅程」
http://goo.gl/2L4CHU