2014年6月29日 星期日

Puffin代表我的兄妹情

Puffin中文名字叫知善鳥,只有在冰島和Scotland外島的某個季節才可見牠們的足跡。Puffin亦代表著我同我哥哥的一種微妙感情。

多年前我同哥哥一齊發現並加入了一個網上的旅遊會,當日很多資深會友今日已成了我的資深好友啦了。當中,有很多更是我們認識的旅遊達人呢!

第一次同不相識的會友去旅行,我和哥哥去到了蘇格蘭最北的小島叫Shetland Islands,就是為了看Puffin-知善鳥。到那個島看Puffin是需要轉車、轉船、再揸成日車、還要趴上高山的。記得在當地入住hostel晚上,我問哥哥:「Puffin究竟係乜野雀咁巴閉呀!」

翌日,當年從不行山的我幾經辛苦才扒上一個山頭:「嘩!呢道的風景好靚呀!」然後再扒過一個山頭:「嘩,到未呀?我已經好累呀!」再扒多一個山頭:「嘩,呢個季節有冇架?咁耐都未見到嘅?」再扒到無力扒了: 「哥哥,哥哥,哥哥,哥哥......我見到了,係Puffin呀!好得意呀!」

之後我同哥哥都成長了,佢成家立室,而我就忙過不亦樂乎。某年他在家庭飯局中問我:「我想六月去冰島旅行,你一起去嗎?」「不,我冇假。」我不加思索的回答!

上個月,因為搬屋的原故我執拾自己的物件,發現一些未有拆開的信件。當中,發現了它.....

哥哥:之後我地再睇唔睇到Puffin都不重要了,但你同我一齊成長的經歷,你帶我,教我行過的每一段路都很重要。哥,我終於也去過冰島了......也看到了!!